Wednesday 25 May 2011

Nur Kasih The Movie


Nur Kasih The Movie...
Terus-Terang, saya bukanlah peminat fanatik filem ini tetapi masih ambil tau jalan ceritanya. Dulu semasa drama ni hangat dipertontonkan di TV3, saya hanya menontonnya sekali-sekala. Sebab awal-awal lagi sudah baca sinopsis cerita ni. Di mana lagi kalau bukan di internet...

Dengar-dengar, filem ni dapat sambutan hebat tapi tidak kurang juga yang bergosip di belakang yang mengatakan cerita ini "Indah Khabar dari Rupa". Walau apapun, bagi saya itu pendapat dan hak masing-masing untuk membuat penilaian. Setiap orang ada kesukaan yang berbeza-beza. Berdasarkan reputasi pengarah filem ini, saudara Kabir Bhatia, jadi saya percaya Filem Nur Kasih ini ada impaknya yang tersendiri.
Bagi anda yang belum menonton, sila2lah berkunjung di pawagam2 berhampiran. 
Saya....???? Hmmmmmmmmm.

No comments:

Post a Comment