Thursday 29 March 2012

Ada apa dengan NARUTO



Assalamualaikum... Selamat pagi. Jam menunjukkan 12:13am, so sesuai la ucapan tu kan.

Lama X update blog ni, rasa2nya mau dekat setahun. Sori la, saya bukannya si penulis tegar yang akan update setiap masa tapi InsyaAllah saya cuba untuk melakukannya bila2 masa saya mahu... Hahah...
Tengah2 malam mata masih segar so i take this opportunity to write something...(Eseseh!!!... spekang pulak dia). Baru sebentar tadi selesai menyiapkan RPH or lebih tepat lagi (rancangan pengajaran harian). Maklum sajalah, as a tukang mengajar, inilah rutian harian yang perlu dilakukan.

Ok...Ok...Ada apa dengan NARUTO...???...Kenapa saya pilih tajuk ini..???... Tidak ada sebab lain melainkan saya adalah peminat TEGAR siri kartun ini. DIULANGI...saya adalah peminat TEGAR...bunyi dia lebih kurang macam "KIPAS SUSAH MATI" lah....hahaha...

Mula kenal dengan siri ni since 2003. Waktu tu sudah final semester di UPM. Ada junior bagi pinjam CD. waktu study week, orang sibuk mentelaah buku, saya pula sibuk menghadap PC tengok CD NARUTO. Sanggup berjaga sampai pagi semata-mata mau habiskan menonton. Saaaaaaampailah sekarang...tahun 2012...umur pun semakin meningkat tapi saya TIDAK pernah ketinggalan untuk mengikuti setiap episod ceritanya. Kalau ada ujian, for sure dapat full mark...Ngit Ngiau.

Watak peberet...???...Jeng...Jeng...Jeng...Memperkenalkan HATAKE KAKASHI. I have no reason, I just like this character. Sampaikan kereta pun boli tampal sticker kakashi. Mau tengok...???... Tuuu, di bawah.


Apa macam???...Ada hensemkah...???

My students...dorang tau cikgunya ni peminat Kakashi. Sehinggakan dorang cakap yang dia ni boipren. Ada juga yang bagi gambar kakashi...huhuhu...terharu...terharu...Thanx to all of you.

Oklah... cukup sampai sini dulu untuk kali ini. Saya akan update lagi bila saya rajin...Adiosss...caw air cincau...

Jom ramai2 baca manga NARUTO di sini.

1 comment: